وزیر ارشاد در پیامی درگذشت عیسی بخشی، هنرمند موسیقی خراسان شمالی، را تسلیت گفت تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین در نشست هیئت رسانه‌ای ایران و عراق فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی
سرخط خبرها

زمان پخش و تکرار قسمت جدید «مدار بسته» در شبکه دو

  • کد خبر: ۲۲۳۲۰۵
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
زمان پخش و تکرار قسمت جدید «مدار بسته» در شبکه دو
جدیدترین قسمت از برنامه «مدار بسته» به میزبانی «مسعود فروتن»، یکشنبه ۲ اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در تازه‌ترین قسمت از برنامه «مدار بسته»، حسین رفیعی همراه با مسعود فروتن (نویسنده، مجری و کارگردان) گفت‌وگویی صمیمانه و شنیدنی خواهند داشت. 

مسعود فروتن فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشکده هنر‌های دراماتیک است، که فعالیت خود را به عنوان کارگردان آغاز کرد؛ و سپس با اجرا و در نهایت با بازیگری به شهرت دست یافت.

«از سر دلتنگی» اولین مجموعه داستان مسعود فروتن است که در سال ۸۲ به چاپ رسید. «در کوچه پس کوچه‌های کودکی» و «یک مرد یک شب» از دیگر کتاب‌های این هنرمند توانمد کشورمان است.

همچنین دوربین مخفیِ سطح شهر این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شود تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که تازه‌ترین قسمت آن با حضور مسعود فروتن، یکشنبه ۲ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعت ۲:۵۰ بامداد و ۷ صبح است.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->